Përpos kr imit të rëndë, ajo që e ka bërë më tro nditës të gjithë ngjarjen, është fakti që e reja është vrarë nga bashkëshorti i saj, piloti 33-vjeçar i quajtur Babis. Ai ka rrëfyer të gjithë të vërtetën më shumë se një muaj pas kri mit të rëndë, ndërsa ka rrëfyer me detaje si e vr au gruan.
Ai ka thënë, se Carolina i kishte kërkuar të ndahej, e me vete do të merrnin vajzën e tyre 12-muajshe. Në këtë moment, pas edhe debateve të vazhdueshme, si përmes platformave online, por edhe fizikisht, ai e vrau me gjakftohtësi gruan, duke inskenuar ngjarjen sikur të kishte ndodhur nga persona që kishin hyrë për të gra bitur në shtëpinë e tyre në Glyka Nera.
Sakaq, pasi rrëfeu të gjithë të vërtetën, Babis, është kthyer qendër të kritikave nga analistë, gazetarë, por edhe shumë personazhe të tjerë të njohur në Greqi. Analisti i njohur grek, Vassilis S. Kanellis, i ka kushtuar një shkrim të gjithë ngjarjes.
Përmes ironisë të ndërthurur me një të vërtetë të hidhur ai shkruan:
Ai nuk e vr au atë sepse ajo i bërtiti atij ose sepse ata u konfliktuan. Ai e vrau atë sepse ai e konsideronte si pronë të tij. Ai u lidh me Carolinën që kur ajo ishte 15 vjeçe, si një plaçkë që nuk donte ta humbte
Dhe tani çfarë; A e vr au atë sepse e donte?
A e v rau atë dhe u përpoq të inskenonte kri min e përsosur sepse kishte një pasion për të?
A është një tjetër vr asje e një gruaje një kr im pasioni?
Qartë dhe pa asnjë hezitim: Vr asja e asnjë gruaje nuk bëhet nga pasioni.
Të gjitha këto janë justifikime për të ulur intensitetin e kr imit.
Kur pasioni, dashuria ose xhelozia vijnë për të justifikuar vr asjen e një gruaje, atëherë ne e vr asim vi ktimën për herë të dytë.
Pra, le të ndalojmë qartë të flasim për kri met e pasionit dhe të shohim shkakun e vërtetë. Dhe ky nuk është askush tjetër përveç karakterit autoritar me të cilin ne formojmë burrat në këtë vend, dhe jo vetëm.
Thatshtë se gjithçka çon në një gjendje të qëllimshme ose të paqëllimshme që një pjesë e madhe e popullsisë mashkullore i konsideron gratë “pasuri”.
Edhe nëse një burrë nuk e dëshiron atë, edhe nëse ai mbron barazinë dhe të drejtat e grave, ai fatkeqësisht është “edukuar” në një konceptim patriarkal.
E cila për fat të keq mund të dalë në sipërfaqe në kohë kur askush nuk e pret.
Kryefamiljari i butë, i suksesshëm, i dashur për të gjithë, në një çast mund të shndërrohet në një përbindësh, sepse brenda tij ai ka ndjenjën e “sovranit”, të shefit, të “bandës” që mund të zgjasë dorën dhe ta dërgojnë atë në në spital, dhe për të vr arë ndonjëherë gruan.
Sepse “i takon atij”, sepse kështu është rritur. Nga shkolla, nga grupet, nga shoqëria, nga vendi i punës mësojmë të jemi “superior”. Ne jo domosdoshmërish mësojmë në një mënyrë të qartë. Por me gjëra të vogla të ndryshme që ujisin mendjet njerëzve.
Nga babai që i thotë djalit të vogël: “Eja mami, zogu e do atë”, te grupi i adoleshentëve ose të rriturve që shohin një vajzë në rrugë dhe komentojnë veshjen “e lehtë”.
Dhe nga bisedat e burrave të stilit “ai e dëshiron atë sepse lëkundet ashtu në kërcim”, tek burri që është xheloz për gruan e tij sepse shkon për kafe, kur kalon ditën dhe natën me miqtë pa dhënë llogari .
Për të mos përmendur vetë shtetin, i cili mbyll sytë ndaj konceptimeve patriarkale me ligjet e konceptimit të detyrueshëm që supozohet të ndalojnë raste si ajo e Caroline, domethënë, “Unë do të marr fëmijën dhe do të largohem”. Ligje të tilla dhe sjellje të tilla e ar matosin bashkëshortin e ardhshëm.
Një grua më thoshte që shumë herë një burrë nuk e duron që një grua ta divorcojë. Ai nuk mund të dëgjojë “ne ndahemi”.
Egoja e tij është lën duar, miti i push tuesit dhe sovranit shembet. Dhe së fundmi burri e ndan gruan vetëm për të pasur dorën e sipërme.
Fatkeqësisht, kështu ujitet shoqëria. Me këtë he lm që nuk është i dukshëm, që shpesh fshihet pas maskës së një mashkulli të mirë, të pashëm, se*si ose të pranueshëm shoqërisht.
Dhe kjo për fat të mirë nuk përfundon gjithmonë me vr asje. Por çfarë do të thotë gjithmonë?
Edhe nëse një grua vr itet nga burri i saj, partneri i saj apo edhe babai i saj, është një kr im kërc ënimi.
Edhe një pla gë në fytyrën e një gruaje është një krim.
Vrasja në Glyka Nera na ka tro nditur të gjithëve, por jo të gjithë për të njëjtën arsye.
Të tjerët u tro nditën sepse nuk e prisnin ose besonin një zhvillim të tillë.
Të tjerët sepse burri ishte i mirë, i dashur, i suksesshëm, ai e donte aq shumë gruan e tij, kështu që si e bëri atë.
Të tjerët sepse do të gjejnë ndonjë justifikim për të thënë pse ai i ar matosi duart e vrasësit, pse i bëri ato calipers që mby tën vajzën fatkeqe.
Megjithatë, arsyeja e vërtetë është pyetja që duhet bërë: “Pse e vr ave? Si guxove? Nuk ishte pronë e juaj. Nuk të përkiste ty edhe sikur të ishte gruaja jote “.
Nëse duam të jemi një shoqëri serioze, nëse duam të justifikojmë shpirtin e një vajze 20-vjeçare që sapo ishte bërë nënë, një gjë nuk duhet ta bëjmë. Për ta inkr iminuar atë.
Ai nuk e vr au atë sepse ajo reagoi ndaj burrit. Sovran.
Ai nuk e vr au sepse ajo po i bërtiste. Ai nuk e vrau sepse ajo e quajti budalla. Ai nuk u vr a sepse fliste shumë ose kërc ënonte të dilte nga shtëpia.
Ai e vr au atë sepse ai është një vr asës dhe nuk ka asnjë justifikim.
Ai e vr au atë dhe ai kurrë nuk do të qetësohet. Sepse ai vrau një vajzë të vogël dhe la një jetim.
Dhe ne kurrë nuk do ta falim atë për këtë